EGAL-TEAM Kft. | 2017.11.23
Facebook E-mail

AZ EGAL-TEAM KFT.
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEI
1. Általános rendelkezések
1.1. A jelen általános szerződési feltételek − a továbbiakban: ÁSZF − tartalmazzák az EGAL-TEAM Idegenforgalmi és Vendéglátó Korlátolt Felelősségű Társaság (székhelye: 1119 Budapest, Mohai út 26. fszt. 2., cégjegyzékszáma: 01-09-707373, adószáma: 12868067-2-43) mint szolgáltató − a továbbiakban: Szolgáltató − által üzemeltetett Honlap használatára, valamint a Szolgáltató szolgáltatásának igénybevételére vonatkozó feltételeket.
1.2. Felhasználó a regisztráció elvégzésével az ÁSZF rendelkezéseit magára nézve kötelezőnek ismeri el.
2. A rendelés folyamatának szabályai
2.1. Regisztráció
2.1.1. A regisztrációhoz szükséges adatok: név, e-mail cím, telefonszám, születési idő, kiszállítási cím és jelszó megadása.
2.1.2. A regisztráció során kötelező Szállítási címet választani, kiszállítási cím kizárólag a Melódin Éttermek egyik egysége lehet.
2.1.3. A regisztráció során az első jelszót a Felhasználó adja meg, amit a későbbiekben tud módosítani.
2.1.4. Felhasználó a regisztráció elvégzésével hozzájárulhat ahhoz, hogy Szolgáltató elektronikus vagy postai úton reklámanyagokat juttasson el részére, amely hozzájárulását Felhasználó a későbbiekben módosítani jogosult.
Az Ön személyes adatainak védelme a EGAL-TEAM Idegenforgalmi és Vendéglátó Korlátolt Felelősségű Társaság és partnerei számára kiemelt fontosságú. A weboldalunk használata közben szükséges, azonosításra alkalmas, személyes jellegű adatok begyűjtése és feldolgozása megfelel az érvényben lévő magyar adatvédelmi előírásoknak ( 2011. évi CXII. törvény).
Az Ön adatait bizalmasan kezeljük és harmadik fél számára nem továbbítjuk. Kivéve, ha ez a szerződés teljesítéséhez elengedhetetlen (pl. posta, futárszolgálat). Munkatársaink, partnereink és szolgáltatóink titoktartási kötelezettséggel tartoznak felénk.
2.2. Rendelés leadása
2.2.1. A Honlapon keresztül történő rendelés elektronikus úton, a Tortarendelési lap alapján leadott megrendelés útján − a továbbiakban: rendelés − történik.
2.2.2. A rendelés csak Szállítási címre adható le, a rendelés során Felhasználó a kívánt Szállítási címet köteles megjelölni.
2.2.3. A rendelés feldolgozása az alábbi időben történik: 07.00-08.00. Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a rendelés teljesítését visszautasítsa, abban az esetben, ha az − a Szolgáltató működése tekintetében − alkalmatlan időre esik. A rendelés leadásának határideje a kiszállítást megelőző nap 06.00 óra.
2.2.4. Szolgáltató a rendelést a számítógépes rendszerében rögzíti.
2.2.5. A rendelést követően Felhasználó automatikus e-mail értesítést kap a rendelés elfogadása, annak Szolgáltató által rögzített adatai − ide értve a rendelési azonosítót is − és a fizetés tárgyában.
2.2.6. A rendelés lemondása
2.2.7. A rendelés lemondása e-mail-en elektronikus úton történhet, a tárgynapot megelőző nap 06 óra 00 percéig.
2.2.8. Szabályszerű lemondás esetén Felhasználó automatikus e-mail értesítést kap a lemondás elfogadása és a Vételár módosítása, illetve a Vételár összegének jóváírása vagy annak visszaigénylési lehetősége tárgyában.
2.3. Szállítás
2.3.1. Szolgáltató a Terméket, annak megóvására alkalmas csomagolásban, a Felhasználó által választott Szállítási címen történő átadással szállítja Felhasználó részére.
2.3.2. Felhasználó tudomásul veszi, hogy a Honlapon feltüntetett fotók, képek vagy egyéb ábrázolások szimbolikus jellegűek, a Termék megjelenése azoktól a valóságban eltérhet.
2.4. Vételár
2.4.1. Felhasználó a Termékről részletes tételes számlát vagy nyugtát kap. A számla illetve nyugta a rendelés során kiválasztott fizetési mód szerint kerül kiállításra.
2.4.2. A Termék átvételének, illetőleg a Vételár megfizetésének alapos indoklás nélkül történő megtagadása esetén Szolgáltató jogosult Felhasználó regisztrációjának megszüntetésére, illetőleg az időközben vagy későbbiekben történő rendeléseinek érvénytelenítésére.
2.4.3. A fizetési módokkal kapcsolatban Szolgáltató a Honlapon részletes tájékoztatást nyújt Felhasználó rendelkezésére.
A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a K&H Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fizetés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. A K&H Bank a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB típusú kártyákat fogadja el.
A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.
A K&H Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.
3. A Honlap használatára vonatkozó speciális rendelkezések
3.1. A szolgáltatás eléréséhez szükséges internet hozzáférés, továbbá az ahhoz szükséges eszközök biztosítása Felhasználó feladata.
3.2. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a Honlap, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a Honlap terjesztése tekintetében.
3.3. Felhasználó nem jogosult a Honlapon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltésére, elektronikus tárolására, feldolgozására, illetve értékesítésére. A Honlapról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni − írásbeli hozzájárulás birtokában is − csak a forrásra történő hivatkozással engedélyezett.
3.4. Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a Honlap tartalmát bármikor módosítsa, vagy hozzáférhetőségét a jelen ÁSZF-ben foglaltak betartásával megszüntesse, illetőleg az elérhetőséget megváltoztassa. Szolgáltató nem köteles szavatolni a Honlap 24 órás hozzáférhetőségét. A hozzáférés Szolgáltatónak fel nem róható hibáiból, az esetleges üzemzavarokból eredő károkért való felelősséget Szolgáltató kizárja.
4. A panasz
4.1. Panaszos a Szolgáltató tevékenységével, termékével, szolgáltatásával vagy mulasztásával kapcsolatosan panasszal élhet.
4.1.1. A panasz bejelentésének formája lehet írásbeli a 1507 Budapest, Pf.: 147. levelezési címen, illetve elektronikusan az info@melodin.hu elektronikus levélcímen.
4.1.2. Panaszos a panaszát meghatalmazott útján is bejelentheti, ekkor azonban a képviselőnek a meghatalmazását a panasz bejelentésével egyidejűleg igazolni kell. A meghatalmazásnak a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvényben foglalt követelményeknek kell eleget tenni.
4.1.3. A beérkezett panaszt Szolgáltató megvizsgálja, és harminc (30) napon belül indokolással ellátott érdemi döntést hoz, amelyről Panaszost írásban, elektronikusan benyújtott panasz esetén elektronikus levélben tájékoztatja. Az érdemi döntés irányulhat a panasz elutasítására, a panasznak való helyt adásra, vagy részben történő helyt adásra. Amennyiben Szolgáltató döntése jogszabályra hivatkozik, úgy a jogszabályhely megjelölése mellett a döntés tartalmazza a döntés alapjául szolgáló jogszabályhely érdemi rendelkezéseit is.
4.1.4. A panasz elutasítása vagy az előírt harminc (30) napos törvényi határidő eredménytelen eltelte esetén Panaszos az alábbi testületekhez, illetve hatóságokhoz fordulhat:
− Budapest Főváros Kormányhivatala Fogyasztóvédelmi Felügyelősége (1052 Budapest, Városház utca 7.; 1364 Budapest, Pf. 144.)
− Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testület (1016 Budapest, Krisztina krt. 99.)
− A Polgári Perrendtartás szabályai szerint rendes bírósághoz.
4.2. Panasznak nem minősülő, technikai probléma felmerülése esetén Szolgáltató a +3630 8540212 hotline számon azonnali segítséget és megoldást nyújt felhasználó részére, ha rendelése nem, vagy nem megfelelően érkezett meg. Felhasználó a kiszállítással, illetve a kiszállított ételekre vonatkozó észrevételeit az info@melodin.hu e-mail címen jogosult jelezni.
5. Szerzői jog
5.1. A Honlap, a működtetéséhez használt valamennyi szoftverrel és adatbázissal − a továbbiakban együtt: Mű − szerzői jogi védelem alatt áll. Szolgáltató jogosult a Mű használati jogának átengedésére.
5.2. A Mű vonatkozásában a szolgáltatás igénybevételével felhasználási szerződés jön létre, amely alapján Felhasználó jogosult a Mű igénybevételére. A felhasználási jog a Mű többszörözését, átdolgozását és a továbbfejlesztés jogát nem foglalja magában. Felhasználó a Mű vonatkozásában harmadik személynek felhasználási jogot nem adhat, annak egyes részeit sem másolhatja, másnak a másolását nem engedélyezheti, azt semmilyen módon nem reprodukálhatja.
6. A jelen ÁSZF-ben alkalmazott fogalmak meghatározásai
Tortarendelési lap: a Honlapon aktuálisan közzétett, a rendelhető torták és egyéb árucikkek választéka, azok Vételárának megjelölésével.
Felhasználó: az a természetes személy, aki regisztrál a Honlapon.
Honlap: a Szolgáltató által üzemeltetett és folyamatosan karbantartott internetes elérési lehetőség, amely a www.melodin.hu/tortarendeles webcím alatt érhető el.
Szállítási cím: az a hely, amelyet Felhasználó a Szolgáltató által, a Honlapon előre rögzített címek közül kiválaszt, és amely címre a Termék kiszállítása történik.
Termék: a 2.2. pont szerint realizált rendelés tárgyát képező egy vagy több, a Tortarendelési lapon szereplő árucikk.
Vételár: A Tortarendelési lapon feltüntetett bármely árucikk ellenértéke, illetve a 2.2. pont szerint realizált rendelés tárgyát képező több árucikk esetén azok összege, amely tartalmazza az általános forgalmi adót, valamint a csomagolás és a szállítás költségét is.
Panasz: A Szolgáltató tevékenységével, termékével, szolgáltatásával vagy mulasztásával kapcsolatos mennyiségi vagy minőségi kifogás. Nem minősül panasznak különösen a Szolgáltató felé intézett vélemény, kérdés vagy tájékoztatás-kérés, illetve a Szolgáltatótól várt állásfoglalás.
Panaszos: A Felhasználó, aki a Szolgáltató felé – a jelen ÁSZF-ben szabályozott formában – panasszal él.
7. Záró és vegyes rendelkezések
7.1. A jelen ÁSZF 2016. november hó 2. napján lép hatályba.
7.2. Szolgáltató bármely a jelen ÁSZF rendelkezéseivel összefüggő kötelezettsége teljesítéséhez jogosult a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:129. § szerinti közreműködőt igénybe venni.
7.3. Szolgáltató és Falhasználó kötelezettséget vállal arra, hogy a jogviszonyuk során tudomásukra jutott valamennyi információt bizalmasan, üzleti titokként kezelik, azokat a jogviszonyuk megszűnését követően sem teszik harmadik személyek számára hozzáférhetővé a másik fél előzetes írásbeli hozzájárulása nélkül. A titoktartási kötelezettség Feleket időbeli korlátozás nélkül terheli addig az időpontig, ameddig az adott titok e minősége fennáll.
7.4. Amennyiben a jelen ÁSZF egyes rendelkezései részben, vagy egészben érvénytelenek lennének, ez nem érinti a többi rendelkezés, illetve az érvénytelen rendelkezés többi részének érvényességét. Az érvénytelen rendelkezés vagy annak érvénytelen része helyett olyan rendelkezés alkalmazandó, illetve az érvénytelen rendelkezést a Feleknek olyan szabályozással kell helyettesíteni, amely az érvénytelen rendelkezés által elérni kívánt gazdasági célhoz a legközelebb áll, és érvényes.
7.5. Felek törekszenek arra, hogy a jogviszonyukból eredő esetleges jogvitákat peren kívül, tárgyalás útján rendezzék.
7.6. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdések tekintetében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. tv. (Ptk.), a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény, az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.), az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezései az irányadóak.

Melléklet − Adatkezelési tájékoztató

1. Általános rendelkezések
1.1. Az adatkezelés jogalapja a Felhasználónak az Infotv. szerinti hozzájárulása.
1.2. A kezelt adatok köre: név, telefonszám, e-mail cím, születési idő
1.3. Az adatok törlésének határideje: Felhasználó regisztrációjának törlésével azonnal, amennyiben nem rendelt. Amennyiben Felhasználó rendelt, a személyes adatok törlésének határideje – a számviteli szabályoknak megfelelően – az adott évet követő 8. év december 31-e.
1.4. Az adatkezeléssel kapcsolatos fogalmak tekintetében az Infotv. fogalom-meghatározásai irányadóak.
2. Az adatkezelés módja
2.1. A szolgáltatás igénybevételével Felhasználó hozzájárul ahhoz, hogy az ÁSZF jelen mellékletében leírt módon, célból és terjedelemben Szolgáltató összegyűjtse és kezelje személyes adatait. Az adatszolgáltatás minden esetben önkéntes.
2.2. Szolgáltató a szolgáltatás nyújtásának, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése céljából kezeli a Felhasználók személyes adatait, kizárólag az ahhoz szükséges mértékben és ideig. Az adatkezelés minden szakaszában megfelel e célnak. Kezeli továbbá azokat a személyes adatokat, amelyek a szolgáltatás nyújtásához technikailag feltétlenül szükségesek. A személyes adatok kezelhetők akkor is, ha az érintett hozzájárulásának beszerzése lehetetlen vagy aránytalan költséggel járna, és a személyes adat kezelése Szolgáltatóra vonatkozó jogi kötelezettség teljesítése céljából szükséges, vagy Szolgáltat vagy harmadik személy jogos érdekének érvényesítése céljából szükséges, és ezen érdek érvényesítése a személyes adatok védelméhez fűződő jog korlátozásával arányban áll.
2.3. Felhasználókról Szolgáltató a 2.1. pont szerinti adatokon túl csak olyan információkat gyűjt (IP-cím, felhasználás időpontja, böngészőprogram, valamint a böngésző egyedi azonosítását lehetővé tévő egy vagy több cookie), amelyeket kizárólag a szolgáltatása fejlesztése és fenntartása érdekében, illetve piackutatási célokra használ fel. Szolgáltató ezen statisztikai célokból feldolgozott adatokat kizárólag személyes azonosításra alkalmatlan formában használja fel. Szolgáltató a szolgáltatás minőségének javítása érdekében Felhasználó számítógépén egy-egy karaktersorozatot tartalmazó fájlt, ún. cookie-t helyez el, amennyiben ehhez Felhasználó hozzájárul.
2.4. Szolgáltató az általa kezelt személyes adatokat harmadik személy részére csak a szolgáltatás fejlesztése, illetve működtetése érdekében továbbítja. Szolgáltató az általa kezelt személyes adatokat harmadik személy céljainak érdekében nem használja fel, és azokkal semmilyen egyéb módon nem él vissza.
2.5. Szolgáltató az adatokat megfelelő intézkedésekkel védi különösen a jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, törlés vagy megsemmisítés, valamint a véletlen megsemmisülés, sérülés, továbbá az alkalmazott technika megváltozásából fakadó hozzáférhetetlenné válás ellen. Szolgáltató ezért fenntartja a jogot, hogy amennyiben együttműködő partnerei részéről a rendszerében biztonsági rést érzékel, akkor azokról e partnereit tájékoztassa, ezzel egyidejűleg a biztonsági rés megszüntetéséig a Honlaphoz történő hozzáférését korlátozza.
3. Felhasználó lehetőségei az adatkezelés során
3.1. Felhasználó tájékoztatást kérhet személyes adatai kezeléséről, valamint kérheti személyes adatainak helyesbítését, illetve törlését vagy zárolását az alábbi módon:
- postai úton: 1507 Budapest, Pf.147;
- e-mail útján: info@melodin.hu
3.2. Felhasználó kérelmére Szolgáltató tájékoztatást ad az általa kezelt adatokról, azok forrásáról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról. Szolgáltató a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 30 napon belül írásban, közérthető formában adja meg a tájékoztatást. A tájékoztatást Szolgáltató csak az Infotv. 9. § (1) bekezdésében valamint a 19. §-ban meghatározott esetekben tagadhatja meg. A tájékoztatás megtagadása esetén Szolgáltató írásban közli Felhasználóval, hogy a felvilágosítás megtagadására az Infotv. mely rendelkezése alapján került sor. A felvilágosítás megtagadása esetén Szolgáltató tájékoztatja Felhasználót a bírósági jogorvoslat, továbbá a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz fordulás lehetőségéről.
3.3. Szolgáltató a személyes adatot helyesbíti, ha az a valóságnak nem felel meg, és a valóságnak megfelelő személyes adat a rendelkezésére áll.
3.4. Szolgáltató zárolja a személyes adatot, ha Felhasználó ezt kéri, vagy ha a rendelkezésére álló információk alapján feltételezhető, hogy a törlés sértené Felhasználó jogos érdekeit. A zárolt személyes adat kizárólag addig kezelhető, ameddig fennáll az az adatkezelési cél, amely a személyes adat törlését kizárta.
3.5. Szolgáltató törli a személyes adatot, ha kezelése jogellenes, ha Felhasználó kéri, ha a kezelt adat hiányos vagy téves − és ez az állapot jogszerűen nem orvosolható − feltéve, hogy a törlést törvény nem zárja ki, ha az adatkezelés célja megszűnt, vagy az adatok tárolásának törvényben meghatározott határideje lejárt, azt a bíróság vagy a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság elrendelte.
3.6. A személyes adatok törlésére, zárolására, helyesbítésére 30 nap áll Szolgáltató rendelkezésére. Amennyiben Szolgáltató Felhasználó helyesbítés, zárolás vagy törlés iránti igényét nem teljesíti, 30 napon belül írásban közli az elutasítás indokait.
3.7. Szolgáltató a helyesbítésről, a zárolásról és a törlésről Felhasználót, továbbá mindazokat értesíti, akiknek korábban az adatot adatkezelés céljára továbbította. Az értesítést mellőzi, ha ez az adatkezelés céljára való tekintettel Felhasználó jogos érdekét nem sérti.
3.8. Felhasználó tiltakozhat személyes adatának kezelése ellen, ha a személyes adatok kezelése vagy továbbítása kizárólag Szolgáltatóra vonatkozó jogi kötelezettség teljesítéséhez, vagy Szolgáltató, adatátvevő vagy harmadik személy jogos érdekének érvényesítéséhez szükséges, kivéve, ha az adatkezelést törvény rendelte el; ha a személyes adat felhasználása vagy továbbítása közvetlen üzletszerzés, közvélemény-kutatás vagy tudományos kutatás céljára történik; törvényben meghatározott egyéb esetben. Szolgáltató a tiltakozást a kérelem benyújtásától számított legrövidebb időn belül, de legfeljebb 15 nap alatt megvizsgálja, annak megalapozottsága kérdésében döntést hoz, és döntéséről Felhasználót írásban tájékoztatja. Ha Szolgáltató a tiltakozás megalapozottságát megállapítja, az adatkezelést − beleértve a további adatfelvételt és adattovábbítást is − megszünteti, és az adatokat zárolja, valamint a tiltakozásról, továbbá az annak alapján tett intézkedésekről értesíti mindazokat, akik részére a tiltakozással érintett személyes adatot korábban továbbította, és akik kötelesek intézkedni a tiltakozási jog érvényesítése érdekében. Ha Felhasználó Szolgáltatónak a fenti döntésével nem ért egyet, illetve ha Szolgáltató a fenti határidőt elmulasztja, Felhasználó − a döntés közlésétől, illetve a határidő utolsó napjától számított 30 napon belül − bírósághoz fordulhat.
3.9. Felhasználó a jogainak megsértése esetén − valamint a 3.8. pontban szabályozott esetben − Szolgáltató ellen bírósághoz fordulhat.